donderdag 3 mei 2012

Nieuw! Annabellen (Xelion hosted telefonie dienst)

Xelion  Phone System wordt al jaren als telefonieoplossing gebruikt. Het  systeem wordt op locatie van de klant geplaatst en biedt een volwaardig  alternatief voor de ‘ouderwetse’ telefooncentrale. Vanaf het derde  kwartaal 2011 is de dienst ook als cloud oplossing leverbaar, een  bedrijf heeft dus geen systeem meer , maar huurt werkplekken. Kort nadat  de Xelion dienst beschikbaar ging stellen werd de oplossing door een  onafhankelijk onderzoeksbureau verkozen tot de beste hosted telefonie  oplossing in de Nederlandse markt. Dit is telecom aanbieders niet  ontgaan    In  de eerste helft van 2011 is TopIT samen met Xelion gestart met het  aanbieden van hosted telefonie diensten om daarmee in te spelen op een  groeiende vraag in het MKB. Zakelijke telecom aanbieders die telefonie  vanuit de cloud willen verzorgen kunnen de Xelion Phone System  technologie zelf beheren. In de afgelopen 18 maanden zijn 65 resellers  in Nederland actief deze managed telefonie dienst gaan
leveren,  gebaseerd op Xelion technologie . In diezelfde periode zijn al duizenden  gebruikers aangesloten. Daarmee heeft Xelion in korte tijd een  toonaangevende positie ingenomen.  Als  belangrijkste reden om Xelion aan te bieden aan zakelijke klanten geven  telecom resellers aan dat het gebruikersgemak en de complete  functionaliteit onderscheidend zijn. Ook is het voor gebruikers prettig  dat het product volledig Nederlands is en er reeds enkele tienduizenden  gebruikers zijn met positieve ervaringen.  Naast  telecom-aanbieders die traditioneel hun wortels hebben in het aanbieden  van vastnet zijn er steeds meer IT providers die Xelion als onderdeel  van de beheerde werkplek in het aanbod opnemen. Het feit dat Xelion  uitstekend kan worden ge&iuml;ntegreerd met andere bedrijfsapplicaties en op  een virtuele server van de IT provider kan draaien maakt het voor IT  aanbieders aantrekkelijk met Xelion te werken. <br>

0 reacties: